DUSTER POGONSKI SKLOPOVI

Odaberite najbolji pogonski sklop za sebe.
Najučinkovitiji u gradu

poognski sklop hybrid 155

Pogonski sklop 155 KS
full hybrid¹
Do 40 %
niža potrošnja goriva²
Od 110 g/km
emisija CO₂ ³
Vožnja do 80 %
vožnje na 100% električni pogon⁴
hybrid 155 - motorisation Dacia Duster
Tehnologija
Duster Hybrid 155 kombinira benzinski motor sa 109 KS⁵ (4-cilindrični), električni motor sa 49 KS⁵, bateriju od 1,4 kWh (280 V) i inovativni automatski multimodni mjenjač bez spojke.
Kako radi
Full hybrid pogonski sklop sa 155 KS i 205 Nm najvećeg okretnog momenta⁶ omogućuje dinamično potpuno električno pokretanje i brzo ubrzanje.
Baterija se puni tijekom vožnje koristeći regenerativno kočenje i povrat energije pri usporavanju, što omogućuje do 80% gradske vožnje u potpuno električnom načinu rada.

¹ Ukupna kombinirana snaga 155 KS
² U gradskom WLTP ciklusu
³ Prema WLTP protokolu, može varirati ovisno o verziji i opcijama
⁴ U uvjetima gradske vožnje
⁵ Deklarirana snaga: 155 KS, stvarna snaga: 158 KS
⁶ Okretni moment električnog motora 205 Nm, benzinskog motora 172 Nm (vrijednosti se ne zbrajaju)


Dinamičan motor

pogonski sklop mild hybrid 140

Pogonski sklop 140 KS
mild hybrid
Do 10 %
niža potrošnja goriva1
From 129 g/km
emisija CO₂ 2
Do 230 Nm
okretnog momenta
mild hybrid 140 - powertrain Dacia Duster
Tehnologija
Pogonski sklop od 140 KS kombinira novu generaciju 3-cilindričnog 1.2 L turbo benzinskog motora temeljenog na Millerovom ciklusu (optimizirana učinkovitost i manji gubici usisavanja) s laganim 48 V hibridnim sustavom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Kako radi
Hibridni sustav podupire motor s unutarnjim izgaranjem pri pokretanju i ubrzavanju, osiguravajući ugodniju vožnju te smanjujući prosječnu potrošnju goriva (5,7 l/100 km) i emisiju CO₂ (129 g/km) za oko 10% u usporedbi s benzinskim motorom iste snage.

¹ U usporedbi s ekvivalentnim benzinskim motorom
² Prema WLTP protokolu, vrijednosti mogu varirati ovisno o verziji i opremi    


Istražite neistražene puteve

pogonski sklop mild hybrid 130 4x4

4x4 motor 130 KS
mild hybrid
Do 10 %
niža potrošnja goriva1
Od 135 g/km
emisija CO₂ 2
Do 230 Nm
okretni moment
mild hybrid 130 4x4 - motorisation Dacia Duster
Tehnologija
Opremljen pogonom na sve kotače i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, Dacia Duster 130 4x4 nudi 5 načina vožnje putem Terrain Control prijenosa kako bi svladao sve vrste cesta.
3-cilindrični 1.2 L turbobenzinski motor poduprt je laganim 48 V hibridnim sustavom.
Kako radi
Tijekom pokretanja i ubrzavanja, hibridni sustav smanjuje potrošnju goriva i emisije CO₂, uz pružanje još boljeg užitka u vožnji.
Regenerativno kočenje kontinuirano puni bateriju od 0,8 kWh, osiguravajući glatko i ekonomično iskustvo vožnje.

¹ u kombiniranom WLTP ciklusu
² prema WLTP protokolu, vrijednosti mogu varirati ovisno o verziji i opremi


Za duge relacije

ECO-G 100

Pogonski sklop 100 KS
LPG bi-fuel
Do 30 %
niži troškovi korištenja1
Od 122 g/km
emisija CO₂ 2
Do 1300 km
dosega vožnje3
Eco-G 100 - powertrain Dacia Duster
Tehnologija
Idealno za vožnju na duge udaljenosti tijekom cijele godine, ECO-G 100 je bi-fuel benzinski/LPG pogonski sklop, svaki s vlastitim spremnikom.
Motor ECO-G 100 dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Način rada
Prebacivanje s benzina na LPG može se odvijati ručno ili automatski, a oba spremnika opskrbljuju motor vozila uzastopno, ovisno o raspoloživim zalihama goriva.

¹ Prosječna cijena LPG-a u Europi u odnosu na cijenu za benzin.
² Prema WLTP protokolu, vrijednosti mogu varirati ovisno o verziji i opremi
³ Prema WLTP kombiniranom ciklusu    


Za duže relacije

Eco-G 120

Pogonski sklop 120 KS
bi-fuel
Do 30 %
niži troškovi korištenja1
Od 122 g/km
emisija CO₂ 2
Do 1380 km
doseg vožnje3
Eco-G 120 - powertrain Dacia Duster
Tehnologija
Idealno za vožnju na duge udaljenosti tijekom cijele godine, ECO-G 120 je bi-fuel benzinski/LPG pogonski sklop, svaki s vlastitim spremnikom.
Motor ECO-G 120 dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Način rada
Prebacivanje s benzina na LPG može se odvijati ručno ili automatski, a oba spremnika opskrbljuju motor vozila uzastopno, ovisno o raspoloživim zalihama goriva.

¹ Prosječna cijena LPG-a u Europi u odnosu na cijenu za benzin.
² Prema WLTP protokolu, vrijednosti mogu varirati ovisno o verziji i opremi
³ Prema WLTP kombiniranom ciklusu    


Visoke performanse i svestranost

Hybrid-G 150 4x4 pogonski sklop

Pogonski sklop 150 hp
mild hybrid 1
Do 30 %
niži troškovi korištenja2
Od 116 g/km
emisija CO₂ 3
Do 60 %
vožnje u 100% električnom načinu4
hybrid-G 150 4x4 - powertrain Dacia Duster
Tehnologija
Ovaj bi-fuel benzinski/LPG 4x4 hibrid kombinira snagu 140 KS 1.2-litrenog mild-hybrid 48 V benzinskog motora sprijeda sa snagom 13 KS električnog motora straga.
Motor s unutarnjim izgaranjem povezan je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a električni motor s 2-stupanjskim prijenosom te neutralnim načinom rada.
Kako radi
Baterija se puni tijekom vožnje pomoću regenerativnog kočenja i povrata energije pri usporavanju, što omogućuje do 60% gradske vožnje u potpuno električnom načinu rada.
Zahvaljujući prekidaču integriranom u armaturnu ploču, prebacivanje s jednog goriva na drugo brzo je i gotovo neprimjetno.

¹ Ukupna kombinirana snaga 150 KS
² Prosječna cijena LPG-a u Europi 5. svibnja 2025. iznosila je 0,83 €/l u odnosu na 1,47 €/l za benzin
³ Prema WLTP protokolu, vrijednosti mogu varirati ovisno o verziji i opremi
⁴ U uvjetima gradske vožnje    


Više informacija o vozilu Dacia Duster

Dacia Duster u vožnji makadamom kroz planinski krajolik.
Unutrašnjost vozila Dacia Duster s prikazom volana i središnjeg zaslona.
Dacia Duster parkiran na travi s prtljagom na krovu.
Dacia Duster parkiran u natkrivenom prostoru s planinama u pozadini.

Slike na internetskoj stranici  www.dacia.hr  simbolične su i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internetskoj stranici i u dokumentima privremeni su i podložni promjeni. Zadržavamo pravo na pogreške u tekstu.

Zbog posljedica globalne nestašice poluvodiča neki elementi opreme prikazani na internetskoj stranici i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutačnim uvjetima teško je predvidjeti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluvodiča u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlaštenom koncesionaru.

  


Otkrijte ostale Dacia modele

Vozilo Dacia Sandero Stepway prikazano sprijeda s lijeve strane.
Sandero Stepway
Vozilo Dacia Jogger prikazano sprijeda s lijeve strane.
Jogger