PREDNOSTI
Dacia hybrid tehnologije

Ikona vozila uz natpis "Neograničena mobilnost".
NEOGRANIČENA MOBILNOST
Ikona lista uz natpis "Ekološki prihvatljiva".
EKOLOŠKI PRIHVATLJIVA VOŽNJA
Ikona upravljača uz natpis "Udobna vožnja".
UDOBNOST
Ikona baterije i pogonskog sustava uz natpis "Bez potrebe za punjenjem".
BEZ POTREBE ZA PUNJENJEM

Usporedba hibridnih pogonskih sklopova

Bigster hybrid 155  Duster hybrid 140 Duster mild hybrid 130 Bigster mild hybrid 140  Bigster mild hybrid 130 4x4  Bigster mild hybrid-G 140  
Tehnologijafull hybrid full hybrid mild hybrid mild hybrid mild hybrid mild hybrid 
Izvor energijeBenzin + strujaBenzin + struja Benzin + struja Benzin + struja Benzin + strujaBenzin + LPG + struja  
100% električna vožnja Da (u fazama) Da, od 3 do 5 km* NeNeNeNe
Električna pomoć klasičnom motoruDaDaDaDaDaDa
Stop&Start DaDaDaDaDaDa
Rekuperacija električne energije u vožnji DaDaDaDaDaDa
Pokretanje u električnom načinuDaDaNeNe Ne Ne 

*u usporedbi s ekvivalentnim benzinskim motorom i ovisno o uvjetima korištenja te stilu vožnje.


Imate kakvo pitanje?

KOLIKI JE VIJEK TRAJANJA BATERIJE HIBRIDNOG MOTORA DACIA?

Trakcijske baterije u hibridnim pogonskim sklopovima imaju garanciju do 8 godina ili 160.000 ukupno prijeđenih kilometara.

MOŽE LI SE S HIBRIDNIM VOZILIMA DACIA PRIJEĆI DUGE UDALJENOSTI?
Da, hibridni pogonski sklop prikladan je i za duge udaljenosti. Budući da spaja motor s unutarnjim izgaranjem i električni pogon, omogućuje izmjenjivanje izvora energije ovisno o opterećenju, brzini i načinu vožnje. Tako osigurava učinkovitost u gradskom prometu i pouzdano funkcioniranje na duljim relacijama, bez potrebe za vanjskim punjenjem.
KAKO FUNKCIONIRA MILD HYBRID POGONSKI SKLOP?
Mild hybrid pogonski sklop uključuje manje snažan elektromotor i manju bateriju, koji ne omogućuju samostalnu električnu vožnju. Električni dio sustava podržava motor s unutarnjim izgaranjem pri ubrzanju, pretjecanju i pokretanju. Time se smanjuje opterećenje glavnog motora, poboljšava potrošnja goriva, smanjuju emisije i doprinosi boljem protoku vožnje, posebno u gradskom prometu.
KAKO SE PUNI BATERIJA U HIBRIDNOM POGONSKOM SKLOPU?
Baterija u hibridnom pogonskom sklopu puni se samostalno tijekom vožnje regenerativnim kočenjem – kada vozilo koči ili usporava, kinetička energija pretvara se u električnu i pohranjuje. Nema potrebe za vanjskim električnim priključkom jer sustav radi potpuno samostalno.

Otkrijte Dacia hybrid vozila

Vozilo Dacia Jogger prikazano sprijeda s lijeve strane.
Jogger