Novi nazivi za nove dizelske i benzinske motore

spremnik za gorivo sa sredstvom AdBlue®

Dizelski motori Blue dCi

Da bi se smanjila emisija štetnih tvari, novi dizelski motori Blue dCi opremljeni su sustavom SCR* (Selective Catalytic Reduction) koji radi sa sredstvom AdBlue®. Ova tehnologija neprekidno pretvara dušikov oksid (NOx), koji ispuštaju dizelski motori, u bezopasne plinove (paru i dušik).

Učinkovita u svim slučajevima, ova tehnologija nema nikakav učinak na performanse motora Blue dCi. Korištenje ove tehnologije u skladu je s novim, strožim i zahtjevnijim standardima.

Prednosti

Sadrži 32,5% čiste ureje i 67,5% demineralizirane vode, sredstvo AdBlue je bezbojna i bezopasna vodena otopina.

AdBlue je dostupan na većini benzinskih crpki.

Vaš će vas automobil povremeno podsjetiti kada treba nadopuniti AdBlue u spremnik goriva.

Jedan puni spremnik goriva sa sredstvom AdBlue odgovara približno 6 do 8 punih** spremnika s gorivom.

Vrijedi obratiti pažnju

Sredstvo AdBlue mora se koristiti u čistom obliku.

Sredstvo ima svoj vlastiti spremnik kojem se može jednostavno pristupiti putem vanjskog poklopca koji se koristi i za spremnik dizelskog goriva, ili putem zasebnog poklopca.

Dizelsko gorivo i sredstvo AdBlue moraju se točiti samo u vlastite spremnike.

U slučaju pogreške ne pokrećite motor jer biste mogli oštetiti sustav SCR.

(*) Selektivna katalitička redukcija uključuje ubrizgavanje amonijaka (NH3) iz sredstva AdBlue u katalizator ispušnog sustava. Izazvana kemijska reakcija pretvara dušikove okside (NOx) u plinove koji ne onečišćuju okoliš (paru i bezopasni dušik).

(**) Potrošnja sredstva AdBlue ovisi o načinu upotrebe vozila, opremi i stilu vožnje. Kapacitet spremnika za AdBlue ovisi o modelu vozila i obično se kreće između 15 i 20 litara. Cijena sredstva AdBlue ovisi o pakiranju, no svejedno je prihvatljiva za kupce.

Filtar krutih čestica (FAP)

Benzinski motori s filtrom krutih čestica (FAP)

Radi smanjenja emisije krutih čestica, novi benzinski motori s izravnim ubrizgavanjem sada u ispušnom ventilu imaju filtar krutih čestica (FAP).

Ova tehnologija uklanja čestice iz ispušnih plinova zadržavajući ih u mikroporama strukture slične pčelinjem saću te ih zatim spaljuje automatskim i redovitim postupkom regeneracije.

Benzinski motori s ovom tehnologijom nazivaju se TCe FAP.

 

Prednosti

Filtar krutih čestica ne zahtijeva održavanje.

Ne utječe na upravljanje automobilom.

I ne utječe na potrošnju goriva i emisije CO2.

WLTP

Pročitajte i sljedeće

Standard emisija prema WLTP-u

Propis koji se više odnosi na emisije CO2 tijekom vožnje i dnevnu potrošnju goriva.

Otkrijte WLTP
  • SubPrefooter Icon

    Ovlaštena mreža nadohvat rukeViše od 20 prodajno-servisnih lokacija

  • SubPrefooter Icon

    Pomoć na cesti 24hU Hrvatskoj i Europi

  • SubPrefooter Icon

    Stručnost mrežeJasna rješenja prilagođena svim potrebama

  • SubPrefooter Icon

    Jamstvo na originalne dijelove12 godina jamstva na limene dijelove