Vremenska odrednica Dacia

To nije samo marka, već prava priča.

Blue Dacia Dokker – krovni nosači

1966.

Nastanak marke Dacia

Naziv marke Dacia potječe od istoimenog teritorija u Rumunjskoj na kojemu su živjeli preci današnjih Rumunja.​ Sporazum o licenciranju potpisan je s tvrtkom Renault.

Misija tvrtke Dacia jest stvarati moderne, robusne obiteljske automobile dostupne svima.

1999.

Dacia postaje marka Grupe Renault.

Renault kupuje tvrtku Dacia i radikalno modernizira povijesnu tvornicu Pitesti. Time je označeno novo doba u razvoju marke. Neugodna rumunjska klima, loše ceste i duga putovanja kroz Karpate znače da vozila moraju biti iznimno pouzdana.

Dacia Duster – Crossover
Dacia Sandero – vanjski izgledom limuzina

2004.

Dacia lansira obiteljsku limuzinu Logan koja postaje ikonom novog imidža marke.

Sljedeće godine tvornica obara sve rekorde u proizvodnji. Paleta je zatim proširena na modele Logan MCV 2006., Logan Van 2007., Logan Pick up i Sandero 2008. i Duster 2010.

2011.

Dacia dobiva više od 340 000 novih korisnika u samo jednoj godini.

Tvornica Pitesti sada posluje u punom kapacitetu. Tvornica Somaca (Maroko) podrška je povijesnoj tvornici Pitesti.

Dacia Sandero Stepway – vanjski izgled
Dacia Lodgy – plavi obiteljski jednovolumen izvana

2012.

Otvara se nova tvornica u Tangieru (Maroko).

Cilj je proširiti paletu vozila Dacia uvođenjem na tržište modela „Lodgy”, obiteljskog jednovolumena s 5 ili 7 sjedala, modela Dokker za slobodno vrijeme, kao i modela Dokker Van.

Dacia – vrijednosti

Filozofija vozila Dacia

Dacia u Hrvatskoj

Dacia u Hrvatskoj

Dacia – događanja

Novosti o vozilima Dacia

  • SubPrefooter Icon

    Ovlaštena mreža nadohvat rukeViše od 20 prodajno-servisnih lokacija

  • SubPrefooter Icon

    Pomoć na cesti 24hU Hrvatskoj i Europi

  • SubPrefooter Icon

    Stručnost mrežeJasna rješenja prilagođena svim potrebama

  • SubPrefooter Icon

    Jamstvo na originalne dijelove12 godina jamstva na limene dijelove