Vremenska odrednica Dacia

To nije samo marka, već prava priča.

1966.

1966.

Nastanak marke Dacia

 

Naziv marke Dacia potječe od istoimenog teritorija u Rumunjskoj na kojemu su živjeli preci današnjih Rumunja.​ Sporazum o licenciranju potpisan je s tvrtkom Renault.

 

Misija tvrtke Dacia jest stvarati moderne, robusne obiteljske automobile dostupne svima.

 

1999.

1999.

Dacia postaje marka Grupe Renault.

 

Renault kupuje tvrtku Dacia i radikalno modernizira povijesnu tvornicu Pitesti. Time je označeno novo doba u razvoju marke. Neugodna rumunjska klima, loše ceste i duga putovanja kroz Karpate znače da vozila moraju biti iznimno pouzdana.

2004.

2004.

Dacia lansira obiteljsku limuzinu Logan koja postaje ikonom novog imidža marke.

 

Sljedeće godine tvornica obara sve rekorde u proizvodnji. Paleta je zatim proširena na modele Logan MCV 2006., Logan Van 2007., Logan Pick up i Sandero 2008. i Duster 2010.

2011.

2011.

Dacia dobiva više od 340 000 novih korisnika u samo jednoj godini.

 

Tvornica Pitesti sada posluje u punom kapacitetu. Tvornica Somaca (Maroko) podrška je povijesnoj tvornici Pitesti.

2012.

2012.

Otvara se nova tvornica u Tangieru (Maroko).

 

Cilj je proširiti paletu vozila Dacia uvođenjem na tržište modela „Lodgy”, obiteljskog jednovolumena s 5 ili 7 sjedala, modela Dokker za slobodno vrijeme, kao i modela Dokker Van.

Dacia – vrijednosti

Filozofija vozila Dacia

Saznajte više
Dacia u Hrvatskoj

Dacia u Hrvatskoj

Saznajte više
Dacia – događanja

Novosti o vozilima Dacia

Saznajte više
Više informacija. Nastavkom pretraživanja ove internetske stranice slažete se da Renault Nissan Hrvatska i njegovi partneri upotrebljavaju kolačiće za analizu rada i učinkovitosti internetske stranice, objavu prilagođenih oglasa s obzirom na vaše interese te interakciju na društvenim mrežama.
Saznaj više