Nastanak marke Dacia
Naziv marke Dacia potječe od istoimenog teritorija u Rumunjskoj na kojemu su živjeli preci današnjih Rumunja. Sporazum o licenciranju potpisan je s tvrtkom Renault.
Misija tvrtke Dacia jest stvarati moderne, robusne obiteljske automobile dostupne svima.
Dacia postaje marka Grupe Renault.
Renault kupuje tvrtku Dacia i radikalno modernizira povijesnu tvornicu Pitesti. Time je označeno novo doba u razvoju marke. Neugodna rumunjska klima, loše ceste i duga putovanja kroz Karpate znače da vozila moraju biti iznimno pouzdana.
Dacia lansira obiteljsku limuzinu Logan koja postaje ikonom novog imidža marke.
Sljedeće godine tvornica obara sve rekorde u proizvodnji. Paleta je zatim proširena na modele Logan MCV 2006., Logan Van 2007., Logan Pick up i Sandero 2008. i Duster 2010.
Dacia dobiva više od 340 000 novih korisnika u samo jednoj godini.
Tvornica Pitesti sada posluje u punom kapacitetu. Tvornica Somaca (Maroko) podrška je povijesnoj tvornici Pitesti.
Otvara se nova tvornica u Tangieru (Maroko).
Cilj je proširiti paletu vozila Dacia uvođenjem na tržište modela „Lodgy”, obiteljskog jednovolumena s 5 ili 7 sjedala, modela Dokker za slobodno vrijeme, kao i modela Dokker Van.
Filozofija vozila Dacia
Saznajte višeDacia u Hrvatskoj
Saznajte višeNovosti o vozilima Dacia
Saznajte više