• U tek nešto više od deset godina Dacia je osvojila srca više od 3.500.000 kupaca u Europi i sredozemnoj regiji.
  • Ključeve Sandera Stepway, 3.500.000. prodane Dacije, preuzela je vozačica iz Engleske.
  • Denis Le Vot, viši potpredsjednik odjela za prodaju i marketing europske regije G9 ključeve automobila predao je Jody Panov u Dacijinu zastupništvu u Mill Laneu, u predgrađu Londona.

U petak 6. studenoga, Denis Le Vot, viši potpredsjednik odjela za prodaju i marketing europske regije G9, predao je gospođi Jody Panov ključeve 3.500.000. Dacije prodane od povratka marke na tržište 2004. Jody, udana majka dvoje djece, ponosna je vlasnica Dacije Sandero Stepway, prvog novog automobila koji je ikad kupila. Primopredaja je obavljena u Dacijinom zastupništvu u Mill Laneu, u predgrađu Londona. Tijekom odmora u Turskoj, Jodyni roditelji vidjeli su mnogo Dacija u prometu i predložili svojoj kćeri da se raspita jer im se „čine kao dobri automobili“. Kad je došla u Dacijino zastupništvo u Mill Laneu, Jody je najviše privukao izgled Sandera Stepway i odmah je naručila svoj primjerak!

 

Dacia: više od deset godina uspjeha

U tek nešto više od deset godina Dacia je prodala više od 3.500.000 automobila u Europi i sredozemnoj regiji.

Dvije godine nakon potpune obnove palete modela marka nastavlja s rastom. U prvoj polovici ove godine Dacija je zabilježila rast od 10,1 % i prodala 290.024 automobila.

U prvoj polovici ove godine prodaja u Europi porasla je za 5,5 % te je prodano 205.436 automobila. U Francuskoj Dacia čvrsto drži peto mjesto na tržištu osobnih automobila s tržišnim udjelom od 5,3 % i četvrto mjesto u prodaji poslovnim kupcima.

Od 44 zemlje u kojima Dacia prodaje svoje automobile, u 19 je zabilježena rekordna prodaja u prvih šest mjeseci 2015.

 

Rastuća zajednica kupaca

Osim u prodaji, Dacia se dokazala i u okupljanju svojih kupaca. U mnogim se zemljama vlasnici Dacija okupljaju kako bi podijelili svoja iskustva u duhu tri temeljne Dacijine vrijednosti: otvorenosti, jednostavnosti i velikodušnosti..

Tisuće kupaca okupljaju se na događajima koji se organiziraju u brojnim zemljama i pokazuju odanost marki. U Francuskoj se na proslavi Dacijinog velikog rođendana okupilo 11.000 ljudi, dok se na velikom pikniku okupilo 6000 ljudi u Češkoj, 3400 u Njemačkoj, i 3000 u Danskoj. Na proslavi Dacijine desete obljetnice u Maroku je međunarodna raï zvijezda Khaled održao koncert na kojem se okupilo 4500 ljubitelja Dacije, a još stotine tisuća gledatelja događaj su pratile na malim ekranima.

Ti su događaji sve popularniji i omogućuju kupcima stvaranje posebne veze s markom.

Dacia je na Facebooku u samo pet godina privukla više od 2,5 milijuna fanova.