Boulogne-Billancourt – 14. siječnja 2021. Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati učinkovitost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i proširiti ponudu. Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj utjecaj na tržište vozila C-segmenta.

  • Priča o Daciji dobila je novo poglavlje nadahnuto snažnim i sveobuhvatnim poslovnim modelom.
  • Pokretanje poslovne jedinice Dacia-Lada povećat će Dacijinu konkurentnost kroz sinergiju inženjerskih i proizvodnih postupaka s Ladom
  • Novi konceptni automobil Dacia Bigster Concept utjelovljuje evoluciju marke i probija stakleni strop C-segmenta.
  • Dacia je i dalje Dacia, pristupačnija no ikad, no više cool.

„Dacia ostaje vjerna sebi, stoga nudi pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima jamče najbolji omjer cijene i kvalitete.” Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B te povećati učinkovitost, konkurentnost, kvalitetu i privlačnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći konceptno vozilo Bigster Concept.” Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution.

Robustan poslovni model, jedinstven koliko i učinkovit

Dacia je tijekom posljednjih 15 godina neprestano stvarala suvremena, jednostavna i privlačna vozila. Oslanjajući se na zavidno iskustvo i stručnost, Dacia iskorištava dokazana tehnološka rješenja Grupe Renault i Alijanse Renault Nissan Mitsubishi. Zahvaljujući optimiziranom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje s ukupno 7 milijuna prodanih vozila i brojnim uspješnicama. Sandero i Duster već su niz godina najprodavanije osobno vozilo i SUV na tržištu za privatne kupce u Europi.