• Prodaja marke Dacija porasla je za 3 % u 2021. na gotovo 537.095 prodanih vozila na tržištu pogođenom globalnom pandemijom i nestašicom elektroničkih komponenti.
  • Na tržištu osobnih automobila za privatne kupce ostvarila je rekordni tržišni udjel od 6,2 % te je po prvi put u povijesti postala jednom od tri najprodavanije marke na tržištu privatnih kupaca u Europi.
  • Za taj su rezultat zaslužne uspješne nove generacije DACIA Sandera (više od 226.000 prodanih primjeraka) i DACIA Dustera (više od 186.000 prodanih primjeraka).
  • Sandero je najprodavaniji model na tržištu privatnih kupaca u Europi još od 2017., dok je Duster najprodavaniji SUV na tržištu privatnih kupaca u Europi od 2018.
  • Dacia Spring, u prodaji od ožujka 2021., dosad je prodan u 27.876 primjeraka, zbog čega već sada zauzima vodeće mjesto na tržištu električnih vozila. U samo devet mjeseci zaprimljeno je više od 46.000 narudžbi tog modela.

Rast prodaje i tržišnog udjela

Dacia je u 2021. prodala 536.870 primjeraka na tržištu koje je održalo stabilnost, unatoč globalnoj pandemiji i nestašici elektroničkih komponenti te tako ostvarila rast od 3,1 % u odnosu na prošlu godinu. Tržišni udjel marke DACIA ukupno se povećao za 0,1 postotna boda na 3,5 %.