Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj povijesti. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti... No ipak, marka ostaje vjerna svojem duhu. Iako formula uspjeha ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni.

Novi logotip i novi amblem simboliziraju Dacijinu posebnost i odvažnost te čine krunu obnovljenog vizualnog identiteta.

Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, ostavlja snažan dojam čvrstoće i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” namjerno je pojednostavljen, a sama su slova prikazana kao međusobno zrcalne slike koje simboliziraju ekonomično razmišljanje i dovitljivost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju dojam mehaničkog kretanja niza slova.

Paleta boja, temeljena na kaki-zelenoj, označava povezanost marke s prirodom te istovremeno simbolizira terene na kojima Dacijini modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje. 

Počevši od lipnja 2021., novi identitet marke postupno će se komunicirati različitim kanalima (internetske stranice marke, oglašavanje, brošure...), a od 2022. godine krasit će i Dacijina prodajna mjesta. Novi logotip i amblem zasjat će na Dacijinim vozilima od druge polovice 2022.