Novi logo, novi amblem, nove boje… i dalje Dacia

Dacia ponovno uzburkava duhove. Ovoga puta to čini novim vizualnim identitetom. Kao sve odvažnija marka uvijek vjerna sebi, Dacia postaje simbolom jednostavnosti i robusnosti uz novi logotip i amblem te novu paletu boja nadahnutih prirodom i širokim prostranstvima. Iznimno suvremena vizija vrijednosti i prepoznatljivosti marke Dacia te pustolovnog duha predstavlja suštinu suvremenosti: ponovno se povezati s okolinom i podijeliti jednostavna zadovoljstva s najbližima. 

Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj povijesti! Ona se danas odražava u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti... No ipak, marka ostaje vjerna svojim korijenima. Iako formula uspjeha marke ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti, uvijek po poštenoj cijeni. 

"Dacia je marka usmjerena na osnove, jednostavnost i autentičnost... A danas započinje novu eru s novim ambicijama. To je izvrsna prilika za promjenu imidža koji će jasno odražavati i ponovno isticati prepoznatljivost i vrijednosti marke." David, voditelj studija za dizajn marke Dacia.

Novi logotip, novi amblem i novi vizualni identitet

Novi logotip i novi amblem simboliziraju Dacijinu posebnost i odvažnost te čine krunu obnovljenog vizualnog identiteta. Plod su napora dizajnerskog tima koji je kroz njih želio izraziti suštinu Dacijine filozofije kojom se marka vodi od samog početka. Julie, glavna dizajnerica zadužena za vizualni identitet marke Dacia, pojašnjava kreativni pristup koji se krije iza novog vizualnog identiteta marke: "Tijekom kreativnog istraživanja cilj nam je bio promijeniti vizualni identitet marke uzimajući u obzir njezine osnovne karakteristike: robustan i jednostavan dizajn te želju za ispunjavanjem najnužnijih potreba."

Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, već na prvi pogled ostavlja dojam čvrstoće i stabilnosti. Slova su namjerno oblikovana minimalistički kako bi odrazila ekonomično razmišljanje i dovitljivost marke. Uklonjeni su završni potezi na slovima "D" i "A" te je ostalo samo ono što je potrebno kako bi se moglo prepoznati o kojim se slovima radi. Slova "C" i "D" prikazana su kao međusobno zrcalne slike, čime se naglašava želja za stvaranjem jednostavnog i geometrijskog vizualnog identiteta. 

"Nadahnuli su nas predmeti koje obično nalazimo u garažama i automehaničarskim radionicama: zupčanici, lanci, alati... sve su to predmeti koji se često povezuju s kvalitetama kao što su robusnost, pouzdanost i funkcionalnost." Julie, glavna dizajnerica zadužena za vizualni identitet marke Dacia.

Amblem je inspiriran logotipom i odlikuju ga jednostavne linije, a slova "D" i "C" povezana su kao savršeno simetrične karike lanca; snažno i neraskidivo. 

Moćan vizualni dizajn amblema jamči njegovu prepoznatljivost sa svake udaljenosti.Iako jednostavni i snažni, novi elementi vizualnog identiteta smisleni su te odražavaju izdržljivost Dacijinih vozila – karakteristiku u kojoj svakodnevno uživaju milijuni kupaca.

Cjelokupni grafički dizajn krajnje je pojednostavnjen kako bi nas podsjetio na Dacijinu posvećenost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi vizualnog identiteta savršeno se nadopunjuju i tvore cjelinu, pri čemu pokazuju potencijal za digitalnu primjenu. To je posebno slučaj kada se govori o obliku slova "D" koje je nalik strijeli, čime se privlači pažnja na ono što je bitno. Baš kao i marka koju predstavlja, grafički dizajn istovremeno je jednostavan, snažan i fleksibilan.

Boje širokih prostranstava

Paleta boja, temeljena na kaki-zelenoj, označava povezanost marke s prirodom te istovremeno simbolizira terene na kojima Dacijini modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje. "Željeli smo marku približiti preferiranom terenu. Zato smo odabrali boje koje podsjećaju na široka prostranstva i prirodu", kaže Julie.

U ponudu su dodane nove boje. Tamna kaki, boja terakote i boja pijeska povezuju marku s okolišem, dok narančasta i jarko zelena naglašavaju tehnološki karakter.Suštinu marke utjelovljuje i novi vizualni jezik koji odražava potrebu za slobodom, odmorom i povratkom prirodi. Nema više nebeski plave! Marka se okrenula prigušenim bojama koje simboliziraju prirodu u njezinu pravom obliku, koja nas poziva da se bavimo onime što je bitno i da zaboravimo na sve ostalo kako bismo se u potpunosti mogli predati trenutku i uživati u malim životnim avanturama.